Anadolu Lisesi 10. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama 2021-2022

Anadolu Lisesi 10. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplaması için ders ortalamalarınızı girin.

Seçmeli derslerinizi listeden seçtikten sonra ders saatini kontrol edin. Seçmeli derslerin saatleri okullara göre farklılık gösterebilir.

Bir dersin ortalamasını yazılı, performans vb. notlarınızı girerek hesaplamak isterseniz dersin yanındaki hesap makinesi simgesini tıklayın.

Notunu ve haftalık ders saati sayısını girmediğiniz dersler ortalamaya katılmaz.


Sonucu burada görmek için notlarınızı girin.

Ortak Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık
Türk Dili ve Edebiyatı
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
Tarih
Coğrafya
Matematik
Fizik
Kimya
Biyoloji
Felsefe
Birinci Yabancı Dil
İkinci Yabancı Dil
Beden Eğitimi ve Spor
Görsel Sanatlar/Müzik

Seçmeli Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık

(varsa) Diğer Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık
Ders 1
Ders 2
Ders 3
Ders 4
Ders 5

Anadolu Lisesi 10. Sınıf Haftalık Ders Çizelgesi

DERS ADIHaftalık Saat Sayısı
ORTAK DERSLER
Türk Dili ve Edebiyatı5
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi2
Tarih2
Coğrafya2
Matematik6
Fizik2
Kimya2
Biyoloji2
Felsefe2
Birinci Yabancı Dil4
İkinci Yabancı Dil2
Beden Eğitimi ve Spor2
Görsel Sanatlar/Müzik2
SEÇMELİ DERSLER
Osmanlı Türkçesi2
Astronomi ve Uzay Bilimleri1-2
Matematik Tarihi ve Uygulamaları2
Fen Bilimleri Tarihi ve Uygulamaları3
İslam Kültür ve Medeniyeti2
İslam Bilim Tarihi2
Demokrasi ve İnsan Hakları1
Kur’an-I Kerim2
Peygamberimizin Hayatı2
Temel Dinî Bilgiler1-2
Seçmeli Birinci Yabancı Dil2-4
Seçmeli İkinci Yabancı Dil2-4
Yabancı Diller Edebiyatı1-2
Seçmeli Beden Eğitimi ve Spor2
Sosyal Etkinlik1-2
Seçmeli Görsel Sanatlar2
Seçmeli Müzik2
Sanat Tarihi2
Drama1
Bilgisayar Bilimi2
Proje Hazırlama1-2
Nazlı

Ortalamam 92 çok şükür puanları çok iyi

Ögrenci

Ben ortalamamın 77 79 arası bişey olacağını düşünüyorum sizce iyimi 10.sınıfım

Bosver

Daha yüksek olsun bence 77 lerde yetinme sonuçta ysk diplamo notu olarak eklencekk

Miray

Matematik sınavında kopya çekti S sınıfı olay şöyle oldu;
Beren hoca bizim sınıf hocamız onların sınavında rehber öğretmen olarak girmiş sonra Furkan adlı çocuk telefonunu o gün vermemiş sonra sınav esnasında yan sınıftan iki çocuk öğretmenler odasının katında görevlimis tuvalete çıkmak için izin almışlar bı tane öğretmen de matematik yazılımlarının cevapları açık bir şekilde bilgisayarı açık bırakmış sonra onlar fotoğrafı çekip S sınıfına furkana atmış furkanda diğer sınıflara öyle bütün okula yayılmış sonra herkes yüksek alınca bütün sınavlar kopya sayıldı ve sınavlar iptal oldu. Boş boşuna calistim sınava ya of bu hafta yeni bir sınav olcaz sorulara benzer çıkacakmış sorular hayla bizde .

Gizli

Arkadaşlar edebiyattan 37 aldım ikinci sınavlarda geçsem50 üstü olsa edebiyat ortalamam geçer miyim sizce diğer sınavlarım da fena geçmedi acaba bu sene geçer miyim sııftan

OEK1903

Sözlün 60larda olursun geçersin ama tavsiyem çalışıp 50den yüksek al

hudA

arkadaşlar ben bilişim bölümü okuyorum okulumu anadolu lisesini değştireceğim peki okulu değiştirdiğimde bilişim derslerimin notları boşamı gidecek sayılmıyacskmı

Eski sağlıkçı

Ben sağlık meslekteydim öyle oluyor aynen

Emirhan

Ortalamam 50 çok şükür sınıfı geçtim belge kalsın geçtim yeter

Tuğba

Eğer tarihten kalırsanız belge alamıyorsunuz

Nazlı

Ortalamam 75 ama biyoloji dersinden geçemediğim için belge alamıyorum ne yapmalıyım

burag

biyoloji dersinden geçmelisin

Nisa Yaman

Arkadaşlar ortalamam 87 ama sözlü notu ile düşebilir mi çünkü canlı derslere imkanlardan dolayı giremediğim için fizik dersinden 90 almama rağmen hoca 66 sözlü notu verdiği için fizik ortalamam 76 düşüyor siz ne düşünüyorsunuz acaba?

sözlüsü 100

sınava göre sözlü veriyorlar mesela 90 aldın ya 95 yada 100 sözlü verirler benimkiler hepsi öyle

Zeynep Melek

Bende senle aynıyım.Canlı derslere giremiyorum.Sana sunu söyliyim hocalarım 10 not girdi be hepsi cok yuksek ama ortalamam hic artmadi.Virgulu bile oynamadi.Bu arada benim fizik ortalamam 100.Ne alaka diyebilirsin.Senle aynı durumdayım o yüzden yazdım.

bengü

keşke imkanlardan dolayı giremediğini söyleseydin eminim ki anlayış gösterirlerdi notunda yüksekmiş yani

aysel

ortalamam 79.3333 sözlü notları girilmedi ve 4 tane sınavı olmadık daha sizce taktir alır mıyım

Ergül

Takdir belgesine taktir dedikçe alamazsın.

sado

arkadaşım eğer 4 sınavdan birisi matematik,edebiyat veya ing 90 üstü alırsan yüzde 90 takdir alırsın

Öznur

alırsın tabii takma kafana

Ayşe

O 4 sınavdan yüksek alırsan bide hocalar sözlüklere 95 ve üstü falan verir ise takdir alırsın.

adsız

benim geçen sene 72ydi 79a çıktı ortalama yükseliyo baya sözlülerle alırsın yani sıkıntı etme benmimde şuan ortalamam 80.56 sadece 4 hoca sözlü girdi daha tarih sınavıda açıklanmadı hesaplarıma göre 86.65 oluyo ortalamam

merve

Arkadaşlar ortalamam sözlü notu olmadan 78 sizce taktir alır mıyım?

efe

zor hocalara bağlı

...

Ben geçen sene yüksek girilse bile alamamıştım muhtemelen sende alamazsın

selma

alırsın sözlü notları bayağı etki ediyo tabii yüksek girmeleri lazım derslere katılıp ödevleri yaptıysan falan yüksek verirler zaten

Yiğit Emre Özkan

Benim sözlüsüz 77 idi hocalar iyi verdi 85 şuan

Curlyman

84 de kalırsın

Zeynep

Kesin alırsın net

Yakup Akar

Büyük ihtimalle alırsın cünkü pandemiden dolayı hocalar notları yüksek giriyolar ondan alma ihtimalin yuksek

Noir

Aga benim sözlü notları olmadan 61'di sçzlü notlarıyla 86 oldu net alırsın

yasemin

Sözlü notları yükseltiyor ortalamayı takdir alırsın
kesin

fatih

benim 73 tü hocalara ortalama seviye de verdiler 83 te kaldım sen 77 de bide hocalr da yüksek verirse kesin takdir

Miray

Sözlü notlarıyla tabiki alman mümkün

Burak

Alırsın benimde bazıları okunmadı benimde 71 ortalamam en önemlisi kendine inanmak

Esra

Zor gelmez bence

Rahat alırsın

Merak etme 78 ile rahat alırsın

Anonim

Ortalama 60.8 civari daha sozluler girilmedi sozlulerle birlikte 50 in altina dusme imkani varmi
Ayrica ing bilisim ve muzik notlarida girilmedi

Samet

Arkadaşlar ortalamam şimdilik 89ama olmadığımız 6yazili var sozlulerde yüksek bekliyorum bu 6yazilidan düşük alsam bile teşekkür alır mıyım

Ahmet keskin

Arkadaşlar benim ortalamam sozlusuz 75. Acaba sozluler girilirse takdir alabilir miyim ?

savagi

aga aynı durumdayız benimki de 76.03 Galiba 2 sözlü girilecekmiş yani alabiliriz xd

Gürkan

Siz ne yaşıyorsunuz ya xd
benim ortalamam işte çalıştığım için çalışamadım ve ortalamam 50 inşallah kalmam

Rock

Not ortalamalarim 57 hocalar sözlüleri iyi vercem dedi teşekkür alabilirmiyim

Mina

Teşekkür gelmez

patates

alırsın zor olsada alırsın ben aldım

Zeki bir öğrenci

Zaten ortalama 50 üstü olunca teşekür belgesi gelmiyormu

bir insan

ortalamam sözlü olmadan 83 84 falan sözlüler girince takdir alır mıyım?

Zeynep

İkinci sınavlarımı birinci sınavlarıma kıyasla daha düşük verdim vee ortalamam 96,5 geliyor o kadar cabalamamada gerek kalmadan 10.sınıfım.bu arada çok mutluyumm

Damla Ekiz

93 ortalama ile bu yıl da yırttık çok şükür ama fizik 50 ortalama ona ragmen :(

Rümeysa

10. Sınıfım 1. dönem sınavlarını oldum ortalamam 78 ben taktir Almak istiyorum hocalarında hakkımı yediğini düşünüyorum hiç uyumadan 1 ay çalıştım sabah saat 2 den akşam 3 kadar çalıştım. Arkadaşlar felsefe ve demokrasi 55 onun dışındakiler 100,95,75,65 arası ben taktir alabilirmiyim ? İkinci sınavlarından yüksek alsam takdir almak için 85 altında not olmaması gerekiyormuş buna rağmen alabilirmiyim

© Burada yayınlanan metinler kaynağı ve lisansı bildirilenler hariç hesabet.com'a ait özgün metinlerdir. Herhangi bir yerden alıntı değildir. Bu metinler derslerde kaynak olarak kullanılabilir ancak başka bir web sitesi, görsel veya yazılı ortamda yayınlanamaz.