Fen Lisesi 9. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama 2018-2019

Fen Lisesi 9. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplaması için ders ortalamalarınızı girin.

Seçmeli derslerinizi listeden seçtikten sonra ders saatini kontrol edin. Seçmeli derslerin saatleri okullara göre farklılık gösterebilir.

Bir dersin ortalamasını yazılı, performans vb. notlarınızı girerek hesaplamak isterseniz dersin yanındaki hesap makinesi simgesini tıklayın.

Notunu ve haftalık ders saati sayısını girmediğiniz dersler ortalamaya katılmaz.


Sonucu burada görmek için notlarınızı girin.

Ortak Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık
Türk Dili ve Edebiyatı
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
Tarih
Coğrafya
Fen Lisesi Matematik
Fen Lisesi Fizik
Fen Lisesi Kimya
Fen Lisesi Biyoloji
Birinci Yabancı Dil
İkinci Yabancı Dil
Bilgisayar Bilimi
Beden Eğitimi ve Spor
Görsel Sanatlar /Müzik
Sağlık Bilgisi ve Trafik Kültürü

Seçmeli Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık

(varsa) Diğer Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık
Ders 1
Ders 2
Ders 3
Ders 4
Ders 5

Fen Lisesi 9. Sınıf Haftalık Ders Çizelgesi

DERS ADIHaftalık Saat Sayısı
ORTAK DERSLER
Türk Dili ve Edebiyatı5
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi2
Tarih2
Coğrafya2
Fen Lisesi Matematik6
Fen Lisesi Fizik2
Fen Lisesi Kimya2
Fen Lisesi Biyoloji2
Birinci Yabancı Dil4
İkinci Yabancı Dil2
Bilgisayar Bilimi2
Beden Eğitimi ve Spor2
Görsel Sanatlar /Müzik2
Sağlık Bilgisi ve Trafik Kültürü1
SEÇMELİ DERSLER
Seçmeli Türk Dili ve Edebiyatı3
Diksiyon ve Hitabet1
Osmanlı Türkçesi2
Astronomi ve Uzay Bilimleri1-2
İslam Kültür ve Medeniyeti2
İslam Bilim Tarihi2
Bilgi Kuramı1-2
Demokrasi ve İnsan Hakları1
Kur’an-I Kerim2
Peygamberimizin Hayatı2
Temel Dinî Bilgiler1-2
Seçmeli Birinci Yabancı Dil2
Seçmeli İkinci Yabancı Dil2
Yabancı Diller Edebiyatı1-2
Seçmeli Beden Eğitimi ve Spor2
Sosyal Etkinlik1-2
Seçmeli Görsel Sanatlar2
Seçmeli Müzik2
Sanat Tarihi2
Drama1
Proje Hazırlama1-2
yusufahmet
17.12.2018 08.55

Fen lisesi ilk sınavlar 73 geldi
2.lerde yukseltmek istiyorum

Zeynep keskin
12.12.2018 18.10

Ortalaması 99 olanlar bence şuan sallıyor aksini iddia ediyorsanız özel fen lisesine gidiyorsunuzdur ben o kadar çalıştım ortalamam 90.71 ortaokula göre dokuz puan düşüş biraz üzdü ama sözlüleri ve 2. Yazılıları katmadan böyle belki 94 falan yaparım işte Fen Lisesi böyle olsa gerek...

Efe
10.12.2018 19.21

Ortalamam Sözlülerle Beraber 88 oluyor :(

Be**l
10.12.2018 14.20

98.56

.............
#yorumsuz derecede sansasyonel

İrem
07.12.2018 16.12

Zorlasam ortalamam en fazla 85.14 oluyor.
Fen lisesi böyle olsa gerek

güzeller
06.12.2018 19.52

tebrik ederim çok başarılı tak tak hemen hesapladı devamını bekliyoruz

Çakma Fen Liseli
05.12.2018 22.27

Bende fen liseliyim ama ortalamam 70 bu nasıl iştir lo

suu
06.12.2018 18.46

ben de yahya turan fen lisesindeyim *reyhanlı* ortalamam 74

Alper
06.12.2018 20.26

Benim 55 :(
ben ağlamalıyım bence

Çakma Fen Liseli
08.12.2018 23.26

Boşver be Alper ikinci yazılılarda düzeltiriz olmadı ikinci dönem düzeltiriz bende de az önce ingilizce ile matematik sağolsun 59 oldu ortalamam

Abdulsamed
30.11.2018 23.42

Ben mevlüde Ahmet Doğanay fene gidiyorum ortalamam 90

sananeğ
29.11.2018 19.20

ortalaması 99muş ayneen kardeşimm salla böyle devam

Berfin
02.12.2018 22.41

Sanki senin karne ortalaman çok faza

Salla
25.11.2018 19.43

Ya sallamayın yok 99muş falan. Bizimde 99.5tu ortalamamız ortaokulda beybiler gelmiş burada boş hava yapıyorsunuz gülüyorum sadece

Misafir
07.12.2018 22.14

Az salla koçum bizde fen lisesiyiz ama ortalamamız 99 değil fen lisesinin zorluğunu herkez biliyor...

YAFL
05.11.2018 23.45

Ya bi gidin yalan söylemeyi bırakın Yaşar acarda ilk 5teyim ortalamam 96 bunları söyleyerek zaten seviyenizi belirtiyorsunuz

Bedo
06.06.2018 00.59

ulan fen liselinin ortalama notu 90-95 tir siz kimi yiyonuz bi de fen liseliyim yazmışınız lan bura fen lisesi sayfası zaten

fen liseli
08.12.2018 18.46

fen lisesinin ortalama notu 90-95 mi? O nasıl bir sallama ya 90-95 alan bazı derslerden çıkar o da 1-2 tane. Ben 9. sınıfım oetaokul ortalamam 98 di ama şimdi 68 ve sınıfımdan 5-6 kişi hariç bir çoğunun ki ya benden düşük ya benden 1-2 puan fazla ya da aynı sadece 5-6 kişininki yüksek o da ortalaması en yüksek olan kişininki 83 filan 90-95 notu yok bile birçok sınavda baya sallamışsınız

Halil
04.06.2018 18.16

Çok üzüldüm ya ortalamam 98, 100 yapmıyolar

Akın
02.06.2018 15.24

Ortalamam 84.99 yuh artık

Akın
01.06.2018 22.28

Fen lisesi őğrencisiyim e okul vbs'de ortalamam 85 burada 81 gőzűkűyor

E_hawk
31.05.2018 18.38

Antalya Kumluca'dan olan var mı? ortalama yükseltme sınavına gireceğim zor olur mu ?

E_hawk
31.05.2018 16.48

Yaaa benim ortalama 84,44 de kaldi off ffffff yaaa

Fen liseliyiz
29.05.2018 15.51

96 ne yaaaaağğğ 100 yapamadım yapardım da hoca gelemediğim zaman anlattığından sormuş

fen liseli
31.05.2018 00.41

lan bende fen lisesiyim ama oop 78 sen hangi lise

Kkfl li
13.12.2018 21.21

Ortalama bi konu bilinmiyo diye 4 puan düşmez

xyz
28.05.2018 14.13

"-de,-da" nın yazılışını doğru bilmeyenler ortalamam 99 diyor...

Bny babaa
27.05.2018 23.55

Ortalamam 96.5 . ortu 99.5 olup ta fen lisesinde olan yoktur kocum su annda keklemeyin bizi ya gittiğin yer çok kolay ya daa sen bizi keklliyon been bu ouanla ust.en iyi ffen lisesinde 1.yim

FIRAT VURAL
25.05.2018 21.55

99 ALDIM TAKDİR ALIYORUM DİYENİN AKLINDAN ŞÜPHE EDERİM YA TAKDİR ALMA NOTUNU BİLMİYOYOR YADA EGOSUNU TATMİN ETMEYE ÇALIŞIYOR

adriana
09.06.2018 16.54

biraz yavaş at KAPİŞ BABAY

Yağmur
17.05.2018 18.19

Fen lisesindeyim Ortalamam 99.98 100 yapamadım. Ama takdir aldım.

tuğçe
21.05.2018 19.03

fen lisesindeyim puanım 95.50 100 yapamıyorum.

Annen
23.05.2018 20.38

Aferin kızıma tebrikler kızım canım yağmurum

Baban
26.05.2018 15.27

Seninle gurur duyuyoruz kızım. Böyle devam et güzelim. Kuzum benim

eben
28.05.2018 00.49

canım benim sen kimi yiyin ben de fen lisesindeyim taktiri zor görüyorum

sbgz
29.05.2018 15.37

FEN LİSESİNDEYİM en yüksek ortalama sınıfta bende nasıl 90 yaparım diyorum ....
sizin lise de var bir gariplik

Cumali
30.05.2018 16.15

99.98 ile zaten takdir alırsın . Ama takdir alıyorum demene gerek yok.
Ama onu yazarak fen liseli olmadıgini kanıtladın

rgser g
31.05.2018 20.26

yalan bende fen lisesindeyim ortlama 99,95 yaa

Çağrı
03.05.2018 21.20

Merve şükret biz onu bile alamıyoz

berra
24.05.2018 11.36

aynen çagrıya doğru söyledin bebiş

meraklı
17.04.2018 18.38

ya ben ne biçim fen lisesi öğrencisiuim yaa benim notlarım berbat

Random
23.05.2018 13.18

Çoğu ortaokul bebesidir,yalan söylüyorlar,yalnız değilsin ben takdiri zor alıyorum

Mariq
05.04.2018 09.41

Merve bende sınıf okuyorum 99,86ne demek😠😠😣

Mehmet
17.01.2018 17.56

Bence en iyi takdir teşekkür hesaplama sitesi çok güzel site öneririm.

misafir
19.05.2018 16.34

herkeze tavsiye ederim

Misafir
14.01.2018 13.10

Sizin sitede yapınca teşekkür alıyorum ama diğer sitelerde yapınca alamıyorum lütfen birisi yardım etsin iyice kafam karıştı.

merve
04.02.2018 22.41

bende fen lisesinde okuyorum tam ortalamam çıktı99 hocalar 1 puan vermiyo ya offağlıcamm😣😣😣😣😣

© Burada yayınlanan metinler kaynağı ve lisansı bildirilenler hariç hesabet.com'a ait özgün metinlerdir. Herhangi bir yerden alıntı değildir. Bu metinler derslerde kaynak olarak kullanılabilir ancak başka bir web sitesi, görsel veya yazılı ortamda yayınlanamaz.