Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Meslek Programı 10. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama 2019-2020

Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Meslek Programı 10. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplaması için ders ortalamalarınızı girin.

Seçmeli derslerinizi listeden seçtikten sonra ders saatini kontrol edin. Seçmeli derslerin saatleri okullara göre farklılık gösterebilir.

Bir dersin ortalamasını yazılı, performans vb. notlarınızı girerek hesaplamak isterseniz dersin yanındaki hesap makinesi simgesini tıklayın.

Notunu ve haftalık ders saati sayısını girmediğiniz dersler ortalamaya katılmaz.


Sonucu burada görmek için notlarınızı girin.

Ortak Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık
Türk Dili ve Edebiyatı()
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
Tarih
Coğrafya
Matematik
Fizik
Kimya
Biyoloji
Felsefe
Yabancı Dil
Beden Eğitimi ve Spor
Mesleki Gelişim

Seçmeli Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık

(varsa) Diğer Dersler

Ortalama Saat   Ağırlık
Ders 1
Ders 2
Ders 3
Ders 4
Ders 5

Ağırlık Toplamı
345,75
Ders Saatleri Toplamı
34
Ortalamanız
85,75

Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Meslek Programı 10. Sınıf Haftalık Ders Çizelgesi

DERS ADIHaftalık Saat Sayısı
ORTAK DERSLER
Türk Dili ve Edebiyatı()5
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi2
Tarih2
Coğrafya2
Matematik5
Fizik2
Kimya2
Biyoloji2
Felsefe2
Yabancı Dil2
Beden Eğitimi ve Spor2
Mesleki Gelişim-
SEÇMELİ DERSLER
Osmanlı Türkçesi1-2
Astronomi ve Uzay Bilimleri1-2
Matematik Tarihi ve Uygulamaları2
Fen Bilimleri Tarihi ve Uygulamaları2-3
Bilgi Kuramı1-2
Demokrasi ve İnsan Hakları1
Kur'an-I Kerim1-2
Peygamberimizin Hayatı1-2
Temel Dini Bilgiler1-2
Seçmeli Birinci Yabancı Dil2-4
İkinci Yabancı Dil2-4
Yabancı Diller Edebiyatı1-2
Seçmeli Beden Eğitimi ve Spor2
Sosyal Etkinlik1-2
Seçmeli Görsel Sanatlar1-2
Seçmeli Müzik1-2
Seçmeli Sanat Tarihi1-2
Drama1
Bilgisayar Bilimi1-2
Proje Hazırlama1-2
belinay
02.06.2019 09.36

ben 10 sınıfım ilk dönem ortalamam 68.50, 2.dönem ortalamam 72. her iki dönemin ortalaması bölünüyor mu?

Brk
13.06.2019 00.17

Bölünür. 1 ve 2 dönen puanı toplanır ve ikiye bölünür. Bu puanda yıl sonu puanıdır. Belge alırsan 72 ile teşekkür alırsın çünkü dönem puanına göre belge verilir

Bunevaziyet
01.06.2019 23.52

2014-2015 Öğretim Yılı - 6. Sınıf
89,4186
2015-2016 Öğretim Yılı - 7. Sınıf
89,2226
2016-2017 Öğretim Yılı - 8. Sınıf
89,3142
2017-2018 Öğretim Yılı - 9. Sınıf
89,81
Bu senede 89 sırayı bozmuyoruz

Merve xd
08.06.2019 14.08

Arkadaşlar benim ortalamam 90.12 ancak bir sorun var. Fizik dersim çok kötü ve 55 düşüyo. Takdir belgesini alabilir miyim??
Yanıt bekliyorum arkadaşlar

gizem
01.06.2019 07.34

ortalamam ilk dönem 44.1442 ydi. Şimdi ortalamam 52.5814 sizce geçer miyim giripmeyrn bir ders var ingizlizce 2 saat ikinci sınavı performanslar ve ugulama sınavı da daha girilmedi sozce geçer miyim lütfen yardımcı olun

Uğur
04.06.2019 00.48

Hocalardan biraz puan iste

Berşan
11.06.2019 12.03

benimde ilk dönem 44 ikinci dönem 48 benimki imkansızlaştı seninkide herhalde imkansız

adar
13.06.2019 13.46

sınıfta kaldık geçmiş olsun

Memetcan
29.05.2019 14.49

Arkadaşlar lütfen yardım edin benim özürsüz 4.5 özürlü 20 sınıfta kalıyo muyum lütfen bilen yazsın lütfen Allah rızası için lisedeyim

Celikbariis
30.05.2019 11.12

Manyak mısın olum ne sınıfta kalması ? Korkma bir şey olmaz

hasan
30.05.2019 11.20

kaldın gengeee nolcak halin sanayi ye git

Bilgehan
30.05.2019 17.32

Özürlü 20 özürsüz 10 olunca sınıfta kalınıyor merak etme kalmıyorsun

Bilgehan
30.05.2019 17.34

9.5 mu 4.5 mu ben 10 olunca kalınıyor diye biliyorum

Mehmet
31.05.2019 11.42

Hayır kardeşim korkma kalmıyorsun ama özürlü hakkın doldu artık özürlü hakkını kullanamazsın sadece özürsüz hakkını kullanabilirsin korkma yani sıkıntı yok ;)

Mehmet
31.05.2019 11.42

Hayır kardeşim korkma kalmıyorsun ama özürlü hakkın doldu artık özürlü hakkını kullanamazsın sadece özürsüz hakkını kullanabilirsin korkma yani sıkıntı yok ;)

birdost
08.06.2019 03.09

dert etme toplamda 24,5 devamsızlığın var bir şey olmaz kalma olayı şöyle ki ; özürsüz 10 özürlü 20 gün hakkın var yani toplamda 30 günü geçersen kalıyorsun 30,5 olursa yada daha fazla kalırsın o yüzden dert etme kardeşim

elif
09.06.2019 21.13

30 gün olmadığı için toplammda kalmazsın

halime
20.05.2019 14.15

xkişi bana 4 gün önce mesaj atmışsın seni tanımıyorum sen halimcan diye tutturmuşsun hayırdır bıra. eğer seni tanıyorsam bir mesaj bırak ayrıntılı olsun.

zehra
21.05.2019 12.06

halimcan çalışşşş 8. saat felsefe sınavı var

Dogi
18.05.2019 20.33

Lan sınıfta kalıcam galiba

umut
29.05.2019 18.46

ilk dönem 47 kaldım ikinci dönemde yani şuan ort 47 53 gecmem lazım 7 ders girmedi inş geceriz bakam hayırlısı

zehra
17.05.2019 09.31

offf bu derslerde insanı yoruyor hergün gel iki tane sınava çalış bu ne yemin ederim defteri yanıma alsam bile hocaların sorduğu sınavdan yüz alamam öyle kazık soruyorlar

halime
20.05.2019 14.10

deftersiz alan alıyor sen nasıl alamıyon zehracımmm. çalışan her şeyi yapar bunu çok iyi anladım.

MERCANNNNNNNN
20.05.2019 14.26

Zoroooooo çok çalışman lazım hocalar kazık sormuyorlar ne diyor atalarımız ÇALIŞ ÇALIŞ ÇALIŞ...

ayşe sıla
16.05.2019 11.01

offffff yaaaaaa ortalamam 84.95 takdir gelmiyor

halime
20.05.2019 14.08

peki ikinci sınavları oldunuz mu?

nurdan
28.05.2019 08.19

bence hiç çalışmıyorsun çalışıyor gibi yapıyorsun çalış seninde olsun.

zhram
16.05.2019 08.56

cidden bu hocalar çok kazık sorular soruyor defteri yanıma alsam 100 alamam asla sınıf ortalaması bile berbat bu hocaları ayakta alkışlıyorum bizi sınıftan geçirmemek için ellerinden gelenleri ardına koymuyorlar....:(:(

zehra
21.05.2019 12.12

halimcan çalışşşş 8. saat felsefe sınavı var

halime
09.05.2019 09.09

ben birinci dönem teşekkür aldım ama bu dönem pek umudum yok fizik ya da başka bir dersten kalıyorum.

x kişi
15.05.2019 08.55

f.ayten bencede umudun olmasın fazla umutlanma halimcan

xxx
17.05.2019 09.29

umudunu yitirme haliş belki geçersin.Bu arada beynini ders üzerinde fazla yorma başka şeylerde de kullanırsın OKEYY :)

Nur_Vrc
02.05.2019 23.02

Benim şuan ort 80.3 inşallah sözlüler yüksek gelirse taktir alacağım.

halime
10.05.2019 08.52

seni hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum ama sözlülerle zannetmiyorum.

grees
29.04.2019 14.18

bende teşekkür alıyom

Ahmet
15.04.2019 13.00

bu cuma 19.04.2019 da karnelerimiz verilcek. ilk dönem 51.52 2. dönem 56 olmuş. ama tek sorun 6 saatlik ders olan Temel Yiyicek Üretiminden 0.20 puanla kalıyorumya tyü ortalaması 49.80 yaa off. keşke hoca görsede şu notumu düzeltse zaten yarın söylicem :)

ahmetin babası
22.04.2019 12.23

oğlum bu not ne

ahmetin dedesi
30.04.2019 10.08

oğlum asıl bune

samet
12.04.2019 22.38

Offf yaa ilk dönem 50 2.dönem 48 sözlüler tam girmedi gecermigim

sametin babası
22.04.2019 12.22

oğlum bu not ne

Abuziddin
11.04.2019 10.08

of yaa ortalamam 89,7571

merve
08.05.2019 11.40

maşallah mühmin kardeşim

halime
09.05.2019 08.48

eee daha ne olsun

nurdan
28.05.2019 08.22

hiç merak etme ben senin ort "90"yaparım.

recep
08.04.2019 09.20

ortalamam 0.01 sınıfı geçmek değil okuldan atıldım

Emre
03.04.2019 08.53

45.00 yaaaa offfff

halime
09.05.2019 08.56

senin işin biraz zor sana tavsiyem çok iyi çalış

kübra türkmen
12.01.2019 17.25

85,91le taktır alıyorum allah ıngılızcecıme yardımcı olsun (gozde yalcın)

Demir
09.01.2019 15.45

Offff 74.89 ortalamam yaaaaa

ayten
08.01.2019 09.20

off ortalamam 49,9999999999
yusuf yardım

© Burada yayınlanan metinler kaynağı ve lisansı bildirilenler hariç hesabet.com'a ait özgün metinlerdir. Herhangi bir yerden alıntı değildir. Bu metinler derslerde kaynak olarak kullanılabilir ancak başka bir web sitesi, görsel veya yazılı ortamda yayınlanamaz.